Cinema 4D RELEASE 18

Cinema 4D Release 18 hareketli grafik tasarımcılarına kuvvetli yeni araçlar sağlarken, VFX iş akışlarına herkesin erişebilmesine olanak tanıyor. Oyun tasarımcıları ve görselleştirme sanatçıları yeni olanakların keyfini sürerken iş akışı, modelleme, animasyon ve shader geliştirmeleri her Cinema 4D sanatçısının, çalışmalarını bir üst seviyeye çıkartmasına yardımcı oluyor.

VİDEO SEYRET NASIL YAPILMIŞ SEYRET

Tam Özellik Listesi

Voronoi Fracturing

Voronoi
Fracturing

Bozulmaksızın bozma

Yeni Fracture Voronoi objesi ile duvarları yıkabilirsiniz. Dağıtılan parçaların dağılımını kontrol etmek için herhangi bir objeyi prosedürel bileşenlerine neredeyse her türlü olanağı kullanarak ayırın. Çizgiler, çokgen objeler veya partiküller kullanarak prosedürel geometriler oluşturun. Fracture Voronoi elemanları istediğiniz zaman değiştirebilmeniz için daima canlıdır. Doğal bir MoGraph objesi olarak Dynamics ve sevdiğiniz tüm efektörlerle çalışır.

MoGraph Kuvveti Hakkında

VİDEO SEYRET

Cinema 4D R18

Yeni Knife Araçları

Keser, doğrar

Cinema 4D Release 18 yeni Knife komutu ile diğerlerinden daha ileride. Yeni Line Cut komutu, bir veya daha fazla objede kesimler yapmanızı ve interaktif bir önzilemede çalışırken ayarlayabilmenizi sağlar. Ardından, yaptığınız kesimlere göre yeni kenarları kilitleyebilir, parçaları ortadan kaldırabilir veya objeleri ayırabilirsiniz. Yeni Plane Cut komutuyla, yeni kenarları Local, World veya Camera eksenleri ile oluşturabilir veya bir düzlem tanımlamak için bir çizgi ile düzlemi belirleyip kesimin konum ve açısını değerlerle veya vitrinden girebilirsiniz. Loop/Path Cut komutu çevreleyen kenarlara belirli bir oran veya mesafede simetrik döngüler veya yollarla kesim tanımlayabilirsiniz. Tüm yeni komutlar, rahat erişiminiz için ayrı komutlar olarak bulunmaktadır.

 

Modelle İle İlgili Daha Fazla Bilgi

Cinema 4D R18

Plane Cut

Cinema 4D R18

Loop Cut

Cinema 4D R18

Line Cut

Cinema 4D Object Tracker

Object Tracker

MAXON’un VFX iş akış ve araçlarını herkes tarafından erişilebilir hale getirmesinin bir sonraki adımı olan Object Tracking ile Cinema 4D tasarımlarınızı gerçek hayat çekimleri ile birleştirin. Kameranın ve istediğiniz objelerin hareketlerini bir video dosyasını 3D dünyayla ilişkilendirmek için dönüştürün. Objenin özelliklerini anahtarlamak için 2D User Track’lar ekleyin ve onlerı Object Tracker’a atayın – ardından takip noktaları veya referans geometriler yardımıyla objeyi yeniden oluşturun.
Animasyondaki Diğer Yenilikler – Quaternions, Constraints ve Shift Priority

Cinema 4D Shader'lar ve Yüzey Efekleri

Shader’lar
& Yüzey Efektleri

Yeni shader ve shade seçenekleri, Cinema 4D Release 18’de gelişmiş render olanaklarının kapısını açmaktadır. Thin Film shader ile, sabun köpüklerinin üzerindeki gökkuşağı etkilerini veya yağlı yüzey etkilerini oluşturabilirsiniz. Inverse Ambient Occlusion hasarlı yüzey maskelemeleri oluşturmak veya daha hızlı görseller elde etmek için subsurface scattering etkilerini taklit etmek için kullanabilirsiniz. Shadow Catcher shader gerçek hayat çekimleri ile 3D objelerin rahatlıkla kompoze edilmesi için gölgelerin ve ambient occlusion etkilerinin yakalanmasını kolaylaştırır.  

 Render Geliştirmeleri – Variation Shader, Parallax, Reflectance

Tamamı İş Akışı
ile İlgili

Cinema 4D daima hızlı ve sezgisel bir iş akışı sunmuştur, ve Release 18 yeni komutları hızla ulaşılabilen ve kolay öğrenilebilen arayüzlerle sunmaktadır. 3D dünyaya açılan pencereniz Screen Space Ambient Occlusion, Displacement için Viewport Tessellation önizleme, ve multi-layered Reflectance için ekran önizleme ile zenginleştirildi.

İş akışı geliştirmeleri, Substance Engine Entegrasyonu, RLM, Takas Dosya Formatları

[login-form]

Üyelik Bilgileriniz

Hoşgeldin!

[s2Member-Profile]

Site Geri Bildirim Formu

Siteyle ilgili sorun ve önerilerinizi bize bildirin.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.