Vray for Cinema 4D Mimari Görselleştirme Eğitimi

Vray for Cinema 4D, Cinema 4D ve bir çok 3D programına entegre edilebilen bir render yazılımıdır. Bu yazılım sayesinde gerçekçi materyaller, ışık simülasyonları ve beraberinde gerçekçi sahneler oluşturmak oldukça kolaydır. Vray kendine has algoritması sayesinde diğer render yazılımlarına nazaran çok daha kısa sürede bahsettiğimiz gerçekçiliği verebilmektedir.

EĞİTİM HAKKINDA

Öncelikle VrayforC4D’nin Cinema 4D ile nasıl çalıştığını göreceğiz. Daha sonra Mimari görselleştirme çalışmaları için VrayforC4D’nin nasıl kullanılabileceği, Vray materyal ve ışık ayarlarının detaylarını inceleyeceğiz. Sizin seçebileceğiniz veya bizim seçtiğimiz bir proje üzerinde uygulamalar yapacağız.

Etkinlik bulunamadı!
  • Eğitim Süresi:
    4 Saat x 2 Gün

  • Eğitim Ücreti:
    1 Kişi 470TL - Öğrenci 360TL

  • Ödeme Kolaylığı:
    Kredi Kartına 6 Taksit

  • Eğitim Sonrası Ücretsiz Teknik Destek

  • Ücretsiz Lumion Öğrenci Lisansı

  • 6 Kişilik Gruplara Özel Eğitim

VRAY NEDİR?

V-Ray , günümüzde üretim için söz konusu en yüksek kalitedeki render araçlarından biridir. Dünya çapında profesyonel CG sanatçıları ve görselleştirme firmaları tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır. Yüksek render sürati ile elde edilen, ispatlanmış, çekici ve süper gerçekçi görüntü kalitesi tüm alanlardan pek çok kullanıcıyı cezbetmektedir.

VrayforC4D, kullanıcılarına dünyaca ünlü, hız, kalite ve kontrolüyle mukayese edilemez görüntü kalitesini sunmaktadır.

Daha Fazla Bilgi Alın

EĞİTİM İÇERİĞİ

Eğitim Programına Göz Atın

1Bölüm 1 - Mimari Planları Hazırlama ( 3 -5 Saat)

Eğitimin bu ilk bölümünde mimari planların çizildiği programdan Cinema 4D ye nasıl çizim aktarılacağını, bu planların çizildiği programda nasıl derleneceğini ve temizleneceğini göreceğiz.

Bu bölüme ait derslerin içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Autocad arayüzünde planın incelenmesi…
  • Planda gereksiz bulunan öğelerin temizlenmesi…
  • Layerlar ve çalışma mantığı…
  • Layer kullanılan çizimler ve layer kullanılmayan çizimlerle çalışma…
  • Polyline ve Line export işlemindeki farklılıklar…
  • Plan üzerinde line olarak çizilmiş çizgileri polyline’e çevirmek…
  • Planda layer kullanarak gerekli çizimleri tekrar hazırlama…
  • Planın export işlemi ve Cinema 4d ye import işlemi…
  • Export import işleminde dikkat edilmesi gereken husular…
  • Cinema 4D de planların yönetilmesi…
  • Planların düzenlenmesi ve konumlandırılması…
  • Modellemeye başlamadan önce yapılması gereken ön hazırlıklar.


2Bölüm 2 - Cinema 4D de Mimari Modelleme ( 8 - 10 Saat )

Bu bölümde öncelikle Cinema 4D arayüzünde mimari modelleme alanında kullanacağımız araçları tanıyacağız. Daha sonra pencere ve merdiven gibi binayı oluşturan öğelerin daha kolay ve yönetilebilir olması için kullanabileceğimiz eklentileri inceleyeceğiz.

Bu bölüme ait derslerin içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Temelde modelleme mantığı…
  • Primitif objelerle modelleme…
  • Kopyalama özelliklerini uygulama…
  • Objeler arasında transformasyon bilgisinin taşınması…
  • Polygon modelleme mantığı…
  • Extrude , inner extrude ve diğer extrude komutları…
  • Araçların modellemede kullanım şekli…
  • Deformatörlerle modelleme…
  • Pencere oluşturma…
  • Parametrik pencere eklentisi…
  • Parametrik merdiven eklentisi…
  • Parametrik Kapı eklentisi…
  • Modelleme objeleriyle çalışma…
  • Mograph özelliklerini kullanarak modelleme…
  • Dynamic özelliklerini kullanarak modelleme…
  • Hair kullanarak modelleme (halı çim vs… )
  • Materyal kullanarak modelleme…
  • Materyallerin Modellemedeki rolü…


3Bölüm 3 - Cinema 4D Materyal Kaplama ( 3-5 Saat )

Bu bölümde Cinema 4D ile materyal kaplama derslerini göreceğiz. Bu bölüme ait derslerin içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Materyal oluşturma
  • Materyal kanallarınının tanınması
  • Materyallerin fiziksek yapısını iyi anlama
  • Materyal kütüphanelerini kullanma
  • Hazır materyallerin vrayde kullanımı
  • UV Polygonlarını düzenleme
  • Vray ile materyal hazırlama
  • Vray materyal özelliklerini tanıma
  • Kaplama konusunda önemli ayrıntılar…


4Bölüm 4 - Cinema 4D İçinde VrayforC4D ile Render ( 3-5 Saat )

Bu bölümde vray render ayarlarını tanıyarak mimari alanda kullancağımız 3d mekanımızın ışıklandırılmış halinin Photoshopa en iyi ve uygun halinin nasıl aktarılacağını göreceğiz.

Bu bölüme ait derslerin içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Vray Render ön ayarları
  • Vray fiziksel kamerayı anlama
  • Vray ışık ayarları
  • Vray sun light ve fiziksel Sky
  • HDRI kullanımı
  • Kamer açılarının hazırlanması
  • Vray ile sahnenin ışıklandırılması
  • Multipas ayarları
  • Render çözünürlüğü
  • GI ayarları ve uygun presetler
  • Final render & Multipas Render


5Bölüm 5 - Photoshop Post Production ( 6-9 Saat )

Bu bölümde render ettiğimiz raw materyalleri de kullanarak çalışmamızı son haline getirmek için photoshoptan faydalanacağız.

Bu bölüm mimari görselleştirme özel dersimizin en önemli kısmıdır. İçerik aşağıdaki gibidir.

  • Ps de katmanlarla çalışma
  • Ps katman modları mantığı
  • Ps de akıllı nesnelerle çalışmak
  • Ps de renk kontrast ve aydınlık ayar katmanları
  • D&B tekniği
  • Perspektif transformasyonu
  • Çalışmanın içerik yönüyle geliştirilmesi
  • Ağaç, bitki, insan ekleme teknikleri
  • Ps ile ışık ayarlarının yeniden düzenlenmesi
  • Işık ve gölgenin etkisi
  • Manipülasyonda dikkat edilmesi gereken ayrıntılar
  • Zaman ayırmanın önemi
  • Olmayan içerikleri varmış gibi gösterme
  • Camlar ve iç mekanların dışardan görülebilir olması
  • Seçilen perspektifteki hareketlilik
  • Ön, orta ve arkaplan kompozisyon yapısı
  • Kamera Raw Filtresinin etkin kullanımı
  • Final Efektler ve Sonuç….


BİLGİ VE KAYIT FORMU

Eğitim hakkında aklınıza takılanları sormak veya kayıt olmak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.

Eğitim Yeri

 
Bize Ulaşın