Cinema 4D R21
TÜM DÜNYA İÇİN 3D
Sıra yüksek kalitede 3D içerik üretilmesine geldiğinde, Cinema 4D tasarım profesyonelleri için daima en kolay öğrenilen ve en kolay kullanılan yazılım olmuştur. Şimdi Cinema 4D’yi daha da rahat erişilebilir hale getirdik.
SADECE TÜM PAKET
UYGUN FİYAT
KOLAY LİSANS YÖNETİMİ
MODELLEME
Tamamen yenilenen Caps and Bevels özelliklerinde sadece keyifli logo ve metinlerin ötesinde şeyler var ve Hacimsel Modelleme ve Modelleme Çekirdeğinde yapılan geliştirmeler, daha etkili ve hızlı iş akışlarına olanak sağlamakta.
ANİMASYON
Dinamikleri kontrol etmek için yeni Alan Güçlerini, karakter animasyonlarını hızla ve kolayca oluşturmak için Mixamo Rig özelliğini, ve Field’lere eklenen pek çok iş akışı geliştirmesini çok seveceksiniz.
RENDER
Intel’in yeni Denoiser teknolojisi, yeni malzeme nodları, node iş akışındaki geliştirmeler ve ProRenderer’daki kayda değer geliştirmeler, tasarımlarınızı göz alıcı sunumlara taşıyacaktır.
İŞ AKIŞI
Cinema 4D ekranı HiDPI gösterim desteği ve bazı menü düzenlemeleri ile tazelendi. Yeni Asset Inspector ile asetlerin bulunması/bağlanması/derlenmesi daha kolay ve UV Transform Aracı UV yönetimi için pek çok ek araç sunmakta.
İNDİR, AKTİVE ET, YÖNET, OLUŞTUR!
Pazardaki en kolay kullanılan yazılım şimdi aynı zamanda en kolay elde edebileceğiniz oldu. Cinema 4D’nizi seçme, indirme, satın alma ve yönetme ile ilgili tüm adımlar yeniden yapılandırıldı.
My Maxon
Yeni MyMaxon hesabı ile, lisans ve aboneliklerinizi istediğiniz yerden kolayca yönetebilirsiniz. Lisanslarınızı MyMaxon web portalından yönetebilir ve farklı bilgisayarlar arasında lisanslarınızı taşıyabilirsiniz.
Birimiz Hepimiz, Hepimiz Birimiz İçin
Cinema 4D artık tüm 3D gereksinimleriniz için tekil çözüm olarak sunulmaktadır. Farklı paketler arasında seçim yapmak veya bütçenize uymadığından bazı özelliklerden fedakarlıkta bulunmanıza gerek bulunmamaktadır. Sizler tüm 3D gereksinimlerinizi, uygun fiyatlı tam sürümle karşılarken, bizler de tüm çalışmalarımızı tek bir paket üzerindeki geliştirmelere yoğunlaştırabiliyoruz.
Daha Etkin Yükleme ve Lisanlama Çözümleri
TEK İNDİRME, ÇOKLU YETKİNLİK
İndirme işlemini gerçekleştirip deneme sürümünü hemen aktive edin. İster deneme, ister ticari veya eğitim versiyonu kullanın, Cinema 4D’nin gücüne her zaman her yerden erişebilirsiniz.
GELİŞTİRİLEN YÜKLEME
Cinema 4D’nin kolay çevrim içi yükleyicisi ile hızlıca başlayın. Küçük veya çevrim dışı ortamlar için tam yükleyici arasından seçim yapabilirsiniz.
YENİ LİSANS SUNUCUSU
Şimdi Windows üzerinde bir servis ve OSX/Linux üzerinde daemon olarak çalışan tamamen yeni Maxon Lisans Sunucusu ile yüzer lisanslarınızın kontrolünü elinize alın. Yeni web arayüzü çoklu detaylı sahiplik, geçerlilik verisi ve aktivite kütük bilgileri ile çoklu Maxon Hesaplarından rahat algılanır bir grafik arayüzü sunmaktadır.
RLM
Birden fazla yazılım üreticisi için lisanslamanızı yönetmek istediğinizde RLM iyi bir seçenektir. Güvenli ve kapalı üretim ortamları için de en uygun çözümdür. Her zamanki gibi, RLM sunucusu, stüdyonuzdaki Cinema 4D lisanslamasının tanımlanması ve aktif hale getirilmesi için özel bir lisans anahtarına ihtiyaç duyar.
EĞER MODELLİYORSANIZ …
Göz alıcı 3D içerik oluşturmadan en temel iş akışı gereksinimlerini, daha hızlı ve daha kolay üretebilmeniz için yeni yöntemlerle geliştirme gayretindeyiz. 21nci versiyon, projelerinizin temeli için pek çok kayda değer geliştirme içermektedir.
Yeni Caps and Bevels
Cinema 4D içerisinde 3D yazı kullanımını geliştirilen sabitler ve ara pahlamalar, Delaunay cap kullanımı ve kendi pahlama profillerinizi dahi oluşturmanıza olanak tanıyan yeni bir bevel ön hazır kütüphanesi ile tamamen yeniden oluşturduk. Ancak bu özellik sadece güzel yazı karakterleri ve metinler elde etmenin ötesinde kullanıma sahip – cap’ler ve bevel’lar, tüm eğri çizgi bazlı objelere entegredir – lathe, loft, sweep, vs.
Hacimsel Modelleme Geliştirmeleri
Geçen yıl sunulmasından sonra, Cinema 4D’nin OpenVDB-bazlı Volume Builder aracı ile organik formları oluşturuyordunuz. Geri bildirimlerinizle, bu son derece kuvvetli araç setini iş akışını geliştirerek ve düzenleyerek ilerlettik.
CACHE LAYER
Cache Layer ile, karmaşık model ve efektler oluştururken daha hızlı bir iş akışı için çoklu VDB tabakalarının sonuçlarını depolayabilirsiniz. Cache’ler, daha sonraki düzenlemelere baz oluşturabilir ve istenildiğinde temizlenebilirler.
VEKTÖREL HACİMLER
Yeni Vector Volumes araçlarını kullanarak biçim dış konturlarını baz alan formlar oluşturun. Bu hacimler içerisinde depolanmış doğrultu değerleri, Field Force veya Target Effector ile partiküllere yön vermek, dinamik efektler ve MoGraph objeleri ile kullanılabilir.
Diğer Hacim Modelleme Geliştirmeleri
HACİM FİLTRELERİ İÇİN GELİŞTİRİLEN UI
Fog Volume’lar Multiply veya Invert işlemlerince de filtrelenebilirler ve VDB filtre tipleri daha kolay eklenip yönetilmek için dedike objeler olarak sunulmaktadır.
EĞRİ BOYUNCA ÖLÇEK TANIMLAMAK İÇİN EĞRİ ARAYÜZÜ
Spline boyunca her noktada hacimin kalınlığının tanımlanabilmesi için eğrisel tabanlı bir arayüzle hacimler üzerinde mutlak hakimiyete sahip olun.
EĞRİLİK İÇİN VERTEX MAP’LERİ
Shade işleminde ve field-bazlı efektler tanımlarken kullanılmak için bir hacimden geometri oluşturulmasında Curvature map’ler oluşturun.
Modelleme Çekirdeği Geliştirmeleri
Cinema 4D’nin devam etmekte olan yeni modelleme çekirdeğine geçiş sürecinin bir parçası olan primitif ve çeşitli modelleme araçlarına getirilen yeniliklerin keyfini sürün. Artık, objeler ve sahneler arasında nokta ve çokgenleri kopyalayıp yapıştırabilirsiniz. Primitif cap’ları artık otomatik olarak kaynaştırılıyor. En sıklıkla kullandığınız modelleme komutları – Extrude, Extrude Inner, Weld, Split ve Polygon Groups to Objects – çok daha hızlı ve UV’ler ve diğer yüzey niteliklerini depolayabiliyorlar.
AKSİYONA HAZIR
Zaman dördüncü boyuttur, yani animasyon Cinema 4D’nin özüdür. R21 Field’leri simülasyonlarda kullanmak için yeni seçenekler, Fields iş akışında geliştirmeler ve anahtar karakter animasyonu geliştirmeleri getirmektedir.
Fields İş Akışı Geliştirmeleri
CHANNEL MIX FIELD
Renk veya doğrultuyu baz alan efektlerin şiddetlerini düzenlemek için Field’lerdeki değerler, renk ve doğrultuda dönüşüm yapın. Yeni Field Force objesi içerisinde doğrultu tanımlamak için şiddet veya rengi kullanın.
SUBFIELDS İŞ AKIŞI GELİŞTİRMELERİ
Yeni, hiyerarşik görünüm, başka field’lerin subfield’lerini daha kolay ve etkin şekilde yönetmenizi sağlar. Daha iyi bir genel görünüm ve iş akışı için subfield’leri ana Field listesinde görebilirsiniz.
MASK İŞ AKIŞI
Heyecan verici ve karmaşık sonuçlar için bir veya daha fazla field’i, bir diğer field’in etkilerini maskelemek için kullanın.
FIELD’LER İLE NORMAL DOĞRULTUSU TANIMLAYIN
Normal Tag’ler field’ler tarafından modifike edilebilirler ve bir field listesi barındırırlar (Target Effector, Field Force, vb. ile kullanım için)
WEIGHTING GELİŞTİRMELERİ
Yeni algoritmalar ve geliştirilen Weight Manager sayesinde daha kaliteli otomatik weighting elde edin. Yeni volumetric ve heatmap modlarını ve bone glow seçeneklerini kullanmanın yanı sıra, karakter arnimasyonlarınız için daha rahat ve kaliteli başlangıçlar oluşturmak amacıyla yeni ve geliştirilen smoothing algoritmasından yararlanın.
YÖNETEBİLİYORSANIZ
renderını alabilirsiniz.
Sanatsal vizyonunuzun gerçekleştirilmesinden önemli bir şey yoktur. Cinema 4D Release 21 tasarım hedeflerinize erişebilmeniz için yeni reder teknolojileri, yeni Nod’lar, Node iş akışlarında pek çok geliştirme ve ProRender üzerinde devam eden geliştirmelerle birlikte geliyor.
Intel Open Image Denoiser
Makina öğrenme ve Intel’in Open Image Denoiser’i ile, görsellerinizi daha kısa sürede tamamlayın. Bu teknoloji ile, tipik render parazitleri, kaliteli bir görselin elde edilmesi için temizlenerek, görselin elde edilme süresi kısaltılır. Hepsinden de iyisi, denoiser bir post efekt olarak eklenmiştir ve Cinema 4D’nin Physical Render, ProRender, Redshift ve üçüncü parti render motorları tarafından kullanılabilir.
Herkes İçin Node’lar!
Bizlere Cinema 4D R20 ile gelen Nod-Bazlı Malzemeleri ne kadar çok sevdiğinizi ve aynı arayüzü üçüncü parti render motorlarında da kullanmayı arzu ettiğinizi söylediniz. Cinema 4D Release 21 farklı render motorları için nod kurgularını yönetebileceğiniz Node Spaces’i sunmaktadır ve pek çok popüler üçüncü parti render motoru, kendi Node Space’lerini uygulamak için yeni API’yi değerlendirmektedir.
YENİ PHYSICAL RENDER NOD’LARI
Artık node’ların 2D sonuçlarını cache edebilir ve flulaştırma ve keskinleştirme gibi çeşitli efektleri uygulayabilirsiniz. Cells nod’u Voronoi desenlerinin detaylı kontrolüne olanak tanır. Trace Multi-Ray nod’u ile, ambient occlusion, blurry reflections, rounded edges gibi gelişmiş efektler oluşturabilirsiniz.
PRO RENDER GELİŞTİRMELERİ
Render işleminde GPU kullanmak isteyen Windows ve Mac kullanıcıları en son ProRender geliştirmelerinden yararalanabilirler. Nod’ları ve yeni, kuvvetli Node Spaces’i kullanarak gelişmiş ProRender malzemeleri oluşturun. ProRender hacimleri de render işlemine tabi tutabilecek şekilde, 70 farklı mazleme nodu sağlamaktadır.
NODE SÜRÜKLE VE BIRAK İŞ AKIŞI
Şimdi, nodları basit bir sürükle ve bırak ile çoğaltabilir ve nodlar içerisindeki portları yeniden düzenlemek için sürükleyebilirsiniz. Yeni giriş ve çıkış nodları, bağları kurmayı daha da kolaylaştırıyor.
NODE’LARINIZI KORUYUN
Satmak veya işinizin detaylarını açığa çıkartmadan paylaşmak için Node Assetlerin şifrelenmiş biçimlerini kaydedin.
AOV’ler
AOV’lerin gücünden yararlanarak kendi özel pass’larınızı oluşturun. Son kompozitinizde gerek duyacağınız her nod için ayrı bir pass oluşturabilirsiniz.
EVİNİZDE HİSSEDİN
Göz alıcı 3D üretmek hem çalışma hem de tutku gerektirir ve Cinema 4D ile evinizde hissedersiniz. R21 görsel geliştirmeler, artan performans ve değerli iş akışı geliştirmeleri getirmektedir.
Hızlı Algılanan
ve Kolay Çizilen
Cinema 4D arayüzü geliştirilirken, altına da büyük avantajlar eklendi. HiDPI UI elemanlarının net görüntüsünü seveceksiniz – hem Windows hem de Mac’de. High-res gösterimler daha fazla pikselle sağlanacak, ancak Cinema 4D’nin ekranları, daha öncekinden çok daha yüksek performans verecek şekilde yenilendi.
Sizin İçin Daha İyi Bir UX
Cinema 4D’nin güncellenen menü ve standartları ile evinizde hissedeceksiniz.
YENİ STANDARTLAR
En sıklıkla kullanılan kullanıcı tercihlerine göre yeniden güncellenen standartlarla hızla çalışmaya başlayın.
MENÜ YENİDEN DÜZENLEMESİ
Güncellenen menüler sayesinde, gerek duyduğunuz etiket veya komuta erişmek artık daha kolay. Artık en son yaptığınız işlemi hatırlama yeteneğine de kavuşan Commander sayesinde, özellikler daima parmaklarınızın ucunda.
MAC-OS GELİŞTİRMELERİ
macOS’da, Cinema 4D ana menüsü artık olması gereken yerde – ekranın üst bölümünde, bu sayede çalışma alanınız genişletildi. macOS Dark Screen desteği, arayüzden ziyade işinize odaklanmanızda size yardımcı olacaktır. Ve HiDPI desteği sayesinde, Cinema 4D arayüzü Apple hi-res gösterimlerinde daha net görünmekte.
Zararlı UV’lere Yer Yok
Cinema 4D Release 21 gelecek UV geliştirmelerinin yolunu, geliştirilen Texture / UV görünümü ile, daha hızlı ve keskin görüntülerle ilerletmektedir. yeni UV Transform aracını kullanarak UV nokta ve çokgenlerini kolayca taşıyabilirsiniz – bu sayede tüm UV bölümlerini kolayca ayarlamak için konumlandırma, çevirme, boyutlandırma gibi işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.
Asset’ler yük değildir
Artık dokulardan ses dosyalarına, Allembic’den diğer cache’lere kadar Cinema 4D projenizde kullandığınız tüm unsurları kontrol etmek daha kolay. Cinema 4D’nin Asset Inspector aracı, bir sahnedeki tüm unsurlara kolayca hakim olmanızı sağlayacaktır.
KULLANICI TANIMLI İKONLAR
Obje ve etiketleriniz için özel, renkli ikonlar kullanarak obje yöneticinizi düzenleyin. Choose Her ikon için kendi görsellerinizi seçin veya ön hazırlardan yararlanın. Resmin kendi renklerini koruyabilir veya objenin gösterimindeki renk gibi bir renkle değiştirebilirsiniz!
VERİ ALIŞVERİŞİ
Cinema 4D diğer uygulamalarla daima uyumlu çalışmıştır. R21 Solidworks, STEP, Catia, IGES ve JT formatları için geliştirmeler ve destek sağlamaktadır.
DOKU BAĞLAMA
Cinema 4D Release 21’de, her doku eklediğinizde bir diyalogla muhattap olmaya gerek kalmadan, dokuların kopyalanmasını mı bağlanmasını mı istediğinizi tanımlayabilirsiniz. Bu size milyonlarca tıklama kazandıracaktır, ve evet, abartmıyoruz.