CINEMA 4D S22

Sıradakinin Açılması

Cinema 4D S22 ile, abonelik sahibi kullanıcılarımız UV açma ve düzenleme iş akışları, vitrin teknolojisi ve pek çok diğer geliştirmeye erkenden erişim hakkına sahiplerdir.

Önizleme Videosunu İzleyin

Cinema 4D S22 1

Bunu Aç!

Eğer geçmişte UV’lerle uğraştıysanız, yeni iş akışı geliştirmeleri çok hoşunuza gidecek. Birleştirilen bileşen modları ve geliştirilen seçim araçları ile, Cinema 4D’nin beklendiği gibi sanatçı merkezli iş akışının keyfini süreceksiniz. UV’lerle mücadeleyi istemiyorsanız, yeni Automatic Unwrap seçeneğini takdir edeceksiniz.

Cinema 4D S22 2

GELİŞMİŞ UV AÇMA

İster 3D ister UV penceresinde kenarları bağlantı için kullanarak, noktaları sabitleyerek ve yeni UV Unwrap komutunu tıklayarak 3D objelerinizi açın.

OTOMATİK UV’ler

Doku çözünürlüğünüzün çoğunu oluşturacak UV’leri otomatik oluşturun – veri gönderiminde dokuları fırınlamak veya 3D boyama sürecine hızla geçmek için çok kullanışlıdır. Quel Solaar’dan Eskil Steenberg tarafından geliştirilen Ministry of Flat Teknolojisi sayesinde, tek tıklama ile harika UV açılımları elde edebilirsiniz.

GÖRSELLEŞTİRME

Açma işleminde birleşimleri 3D ekranda eş zamanlı görün, bozulmuş veya çakışan elemanları kolayca görün ve UV mapinizi çok renkli adalar veya UV satranç tahtası yardımıyla görselleştirin.

ETKİN PAKETLEME

Doku alanından en üst seviyede yararlanmayı sağlamak üzere geliştirilen yeni derleme seçenekleri sayesinde UV adalarını etkin şekilde düzenleyin.

Cinema 4D S22 3

Ne Görüntü Ama!

3D dünyaya açılan pencereniz daha da iyi oldu ve yarının teknolojisinden faydalanmanız için hazır. En kaliteli görüntüye sahip olun ve geliştirilen filtreleme seçeneklerini kullanın. Shader’ların daha doğru görüntülerinin ve çoklu eşleyenlerle arttırılan performansın keyfini sürün. Apple Metal tam desteği, modern Mac sistemleri için vitrinin hazır olduğu anlamına gelir ve yenilenen altyapı mimarisi daha sonraki gelişmeler için de hazırdır!

Videoyu İzleyin

Cinema 4D S22 4

Takım Oyuncusu

GLTF VERİ GÖNDERİMİ

Modern Web ve Arttırılmış Gerçeklik uygulamalarında kullanılmak üzere geometri, kamera, PSR animasyonu, PoseMorph’ları ve eklem bazlı animasyon verisini gönderin.

GOZ KÖPRÜSÜ

Pixologic ZBrush ve C4D arasında model, UV ve boyanmış map verisi alışverişini kesintisiz gerçekleştirin. İş akışı son derece kolaydır – ZBrush’a bir model gönderin, değiştirin ve tek tıklama ile geri alın. Bu yeni köprü milyonlarca çokgeni desteklerken, bodypaint ve polygroup bilgisini de içerir.

NODAL MALZEMELER

Cineware veya FBX ile nodsal malzemelerin fırınlanan görüntü verilerini gönderin ve FBX verisi alınırken nodsal malzemeler oluşturun. Ek olarak, favori üçüncü parti render motorlarınız için de malzeme verilerinin basitleştirilmiş bir versiyonunu Cineware veya FBX üzerinden aktarabilme özelliğine sahipsiniz.

Diğer Geliştirmeler

MODELLEME

Yeni çekirdek sayesinde modelleme araçları daha hızlı ve kullanışlı, ancak özellikle UV ve Vertex Maps gösteriminde çok daha iyiler.

Videoyu İzleyin

ANIMASYON

Animasyon bölümlerinde kopyala yapıştır kullanın, eğrileri seçin ve Spline IK ve Constrain kullanımı dahil olacak şekilde animasyon araçlarına yapılan pek çok geliştirmenin keyfini sürün.

MyMaxon

MyMaxon ekosistemini düzenli ve sürekli olarak geliştiriyoruz, çoklu lisans kullanıcıları artık kendi Organizasyonal Hesaplarını oluşturabilir ve tekil kullanıcı veya gruplara lisans ataması yapabilirler.

STORE