MALZEME SİSTEMİ

Hızlı ve Esnek Yüzey Kaplama

Cinema 4D 3D modellerinizin yüzeylerinin tanımlanmasında, prosedürel shader’lar da içeren, hızlı ve snek bir malzeme sistemi sunmaktadır. Cinema 4D’nin çoklu malzeme kanalları ve pek çok özel amaçlı prosedürel shader’ları ile ve çok tabakalı yansımalarıyla, gerçekçi malzemeler oluşturun.

Kolay anlaşılır • organize
kuvvetli • esnek

Cinema 4D malzemeleri yaptıkları işlerle isimlendirilen, organize malzeme kanalları ile kolay anlaşılırlardır – ışımayı, şeffaflığı veya yansıtıcılığı ayarlamak için kanalı tıklayın, bir resim veya shader yükleyin ve kaydırma çubukları ile ayarlamaları yapın. Prosedürel shader’lar istenilen her türlü dokunun oluşturulması ve revizyonunda esneklik sağlamaktadır.

Reflectance Kanalı

Cinema 4D Reflectance kanalını kullanarak çok yansıma tabakalı, fiziksel olarak doğru malzemeler oluşturun. Metalik pırıltılar, anisotropik izleri ve onların üzerine yayılım bazlı bir tabakayı bir arada kullanın ve her tabakanın ayarlarına müdahale edip, malzemenizin, çevresindeki ışığa nasıl tepki gösterdiğini gözlemlemenin keyfini sürün.

Reflectance tabakası 1

Base Layer

Reflectance tabakası 2

Flakes

Reflectance tabakası 3

Kaplama

Esnek Shader’lar

Cinema 4D ile gelen, bir sabun balonunun üzerindeki ışık yayılımını sağlamak, ahşap veya tuğla gibi dokuların kontrol edilebilir şekilde oluşturulabilmesini sağlayan shader’lar, bir çok önhazırla birlikte, amaca özel seçenekler sunmaktadır. MoGraph ve Variation shader’ları pek çok objenin tek hamlede kontrollü şekilde dokulandırılmasını sağlar. Bunlar, Cinema 4D’nin kuvvetli ve amaca yönelik shader’larına sadece birkaç örnektir.

Sonsuz Olasılıklar

Shader seviyesinde güçlü yansıtıcılık tabakaları oluşturma seçenekleri ve malzemelerin kendilerinde sunulan sınırsız seçenekler, temel elemanların bir araya getirilmesi ile, istenilen en karmaşık malzemelerin bile oluşturulabilmesini sağlar.

Bize Ulaşın