İŞ AKIŞI

Her zaman olduğu gibi, Cinema 4D Release 18 hem kendi 3D ortamınızda çalışırken hem de iş akışınız içerisindeki diğer uygulamalarla veri alışverişi yaparken kesintisiz ve sezgisel şekilde çalışabilmenize odaklanmaktadır.

Vitrin
Geliştirmeleri

Cinema 4D R18’in geliştirilmiş OpenGL vitrini ile sahne ve modelinizi daha etkin bir şekilde görün. Screen-Space Ambient Occlusion (SSAO) ve GPU Tessellation ile detaylı displacement’leri gerçek zamanlı görerek modelleriniz ile daha rahat çalışın. Modelinizde çok tabakalı yansıtıcılığın nasıl duracağını gözlemlemek için Reflectance Preview kullanın ve iş akışındaki rahatlığın keyfini sürün.

Substance Engine
Entegrasyonu

Allegorithmic’in Substance’ları pek çok 3D uygulama ve oyun motoru ile uyumlu, parametrik malzemelerdir. Derlenmiş Substance’ları indirin ve Cinema 4D objelerinize uygulayın. Bu, tamamen entegre uygulama, iş akışında esnekliğin yanı sıra, daha yüksek performans için Substance’ların diske cache edilme olanağını da sunmaktadır.

VİDEOYU SEYREDİN

Optimize Edilen
Tercihler

Paylaşmakta olduğunuz Kullanıcı Katılımı verisi, Cinema 4D içerisindeki bazı standartları genel gereksinimleriniz doğrultusunda optimize etmemize yardımcı oldu. Standart Phong açısı düşürüldü, figure objesinin artık uygun bir yüksekliği var, ve Select Visible Elements pek çok seçim komutunda başlangıçta işaretsiz durumda. Standart render çıkışı artık 720p.


Standart render
çözünürlüğü


standart phong
açısı


select
visible kapalı

COLOR CHOOSER GELİŞTİRMELERİ

Color Chooser armonili renk şemaları seçmeyi, oluşturmayı ve yönetmeyi kolaylaştırıyor, bununla birlikte, bazen tüm ihtiyacınız bir rengi hızla seçmektir. Release 18 temel renk ayarlarına erişimi kolaylaştıran bir kompakt mod eklemiştir. Aynı zamanda, yeni bir genel renk paleti grubu ile, farklı projelerde favori renklerinize istediğiniz anda erişmeniz sağlanmıştır.

VERTEX COLORS

Yeni Vertex Colors ile, renklendirme ön çalışmaları çok daha kolay. Obje ağ örüntüsü üzerinde dokular kullanmadan veya önceden UV’leri açmanıza gerek kalmadan doğrudan boyama yapabilirsiniz. Vertex Map shader Vertex renkerini render edebilir ve onları vitrinde gerçek zamanlı olarak gösterebilir. Vertex Colors çokgen noktaları veya noktaları destekleyerek sanatçılar VFX için yeni ve kuvvetli bir araç haline getirir.

OPENSUBDIV IMPORT

Release 18 ile Pixar’ın OpenSubdiv kütüphanesine gelen tam destek ile, yüzeyler OpenSubdiv destekleyen diğer uygulamalar ile tamamen aynı görünecekler. Adapte olabilen alt bölünme ve yeterli kapasitede bir ekran kartı ile alt bölümlenen ağ örüntülerini kesintisiz olarak canlandırabilir ve hızlı vitrin geri beslemesinin keyfini sürebilirsiniz.

TAKAS FORMATI GELİŞTİRMELERİ

Uygulamalar, kompoze yazılımları ve oyun motorları ile iş akışını kesintisiz sağlamak için Cinema 4D’nin FBX, Alembic ve diğer formatlarla iletişimi geliştirildi. Release 18 ile, FBX ve Alembic Subdivision Surface Crease weights ve Vertex Color’larını desteklemektedir. FBX şimdi Substances ve onların niteliklerini barındırabilmekte ve özel önhazırlar OBJ import/export diyaloğunda ayarlanabilir.

DDS VERİ ALIMI

Release 18 ile, Cinema 4D, Direct Draw Surface resim dosyalarını alabilir.

RLM LISANSLAMA

Çok sayıda lisans kullanılan prodüksiyon ortamları merkezi lisans yönetimi ve AMXON’un kolay yönetilen Lisans Sürücüsü’nün yanı sıra popüler RLM’den yararlanabilirler. Release 18 RLM lisasnlamasını ek olarak satın alınabilen bir seçenek olarak sunmaktadır. Elbette, kullanıcılar herhangi bir lisans sunucusu kullanmadan tekil seri numaralarını kullanmaya devam edebilirler.

MESA

Ekran kartı sürücüleri durumunda, Release 18 OpenGL hesaplamasını CPU ile yapanyeni bir seçenek sunmaktadır. Bu, Software Shading seçeneğinin yerini alır ve GPU’nuz doğru çalışmadığında ekran görüntü kalitesini destekler.

Bize Ulaşın