RENDER

Pek çok yeni shader seçeneği gerçekçi sonuçların kolayca elde edilmesini her zamankinden daha kolay hale getiriyor.

Thin
Film Shader

Balon köpüğü, yağ damlaları, parmak izi gibi pek çok yüzeyi Cinema 4D R18 ile gelen yeni Thin Film shader ile kolayca oluşturun.

Inverse
Ambient Occlusion

Ambient Occlusion hesaplamasında normallerin tersine çevrilmesi, hasar gçrmüş veya arkasından ışık alma gibi etkiler oluşturmak için tabakalandırılabilen kenar maskelemeleri oluşturur.

SHADOW CATCHER

Yeni Shadow Catcher shader’ı kullanarak 3D objeleri fotoğraflar veya gerçek çekimlere kolayca entegre edin. En basit şekliyle, görüntüyle kabaca uyuşan geometriye shader’ı ekleyin ve render edilen sonucu göleler içeren bir alfa kullanarak kompoze edin.

Videoyu Seyret

PARALLAX

Parallax mapping’i malzemenin kabartma efektini zenginleştirmek, ve görsellere displacement hesaplarını beklemeden derinlik katmak için kullanın.

Bump / Parallax

Variation
Shader Geliştirmeleri

Daha öncekilerden çok daha fazla varyasyon oluşturmak için, neredeyse sınırsız baz doku kullanımı ile, çoklu obje veya çokgen grupları üzerinde doku ve renkleri rastlantısal dağıtın.

Reflectance
Multi-Edit

Birden fazla malzemenin Reflectance parametrelerini eş zamanlı değiştirerek, kayda değer prodüksiyon zamanı tasarruf edin. Material Manager içerisindeki ek görsel yardımcılar, benzer reflectance ayarlarındaki objelerle iş akışını daha da kolaylaştırır.

VİDEOYU SEYREDİN

Bize Ulaşın