Skatter for SketchUp
Çok büyük bitki örtüleri oluşturun, hızla şehir bloklarını doldurun, parametrik kalabalıklar, halılar yaratın ve bunları görselleştirin, isimlerini verin…
Elbette ki SketchUp’ın içerisinde.
Yüzbinlerce Nesneyi Görselleştirin
“Render only” özelliği sayesinde Skatter tüm dağılım bilgisini, SketchUp’u atlayarak doğrudan render motorlarına gönderir. Bu şekilde, sadece çok miktarda nesne oluşturabilme özelliğini taşıyan hafif ve uyumlu bir dosyayı bilgisayarınızda tutarsınız.
Tamamen Parametrik
Geri dönün ve çalışmanızı istediğiniz zaman düzenleyin. Her seçenek ve parametre kaydedildiğinden, her şeyi silmeye ve sıfırdan tekrar başlatmaya gerek yoktur.
İçerik Kütüphanesi
Sadece 4 tıklamayla büyük çayır alanları yaratın. Varsayılan çimenlerin, ağaçların, çalıların, çakılların, taşların ve daha fazlasının yanı sıra, kendi hazır ayarlarınızı daha sonra tekrar kullanmak üzere kaydedebilir ve başkalarıyla paylaşabilirsiniz.
Dağılım İşlemi Üzerine Detaylı Ayarlar
Düzinelerce seçenek ve parametre sayesinde, uyarlanabilir kullanıcı ara yüzü ile işlemleriniz basit şekilde gerçekleştirilebilir, ya da bu işlemlerin özelliklerini tam liste halinde görebilirsiniz.
Skatter’da Ürettikleriniz Tüm Render Motorları Tarafından Görselleştirilebilir!
“Render only” özelliği şu anda V-Ray, Thea, Corona, Octane, Indigo, Enscape, IRender nXt, Twilight, Raylectron ve Kerkythea tarafından desteklenmektedir. Fakat, Skatter’ı, gerçek olarak modeldeki nesneleri üreterek başka bir render motoruyla da ( Maxwell, Shaderlight, Podium, LightUp vb. ) kullanabilirsiniz.
Hosts
Nesneleri yüzeylerde, eğriler boyunca dağıtın veya modelde tek noktaları seçip yerleştirin.
Areas
SketchUp eğrilerini ve grupları kullanarak veya kendiniz boyayarak, nesneleri dağıtmak istediğiniz ya da dağıtmak istemediğiniz kesin alanları tanımlayın.
Camera clipping
Kamera tarafından görünen veya çok uzaktaki nesneleri atarak sahnenizin dosya büyüklüğünü küçültün.
Distribution
Nesneleri rastgele, ızgara üzerinde veya ikisinin bir arada kullanarak, köşelere, yüzlere vb. yerlere dağıtın. Dağılımı ince ayar yapmak için yükseklik, eğim ve çarpışma parametrelerini kullanın. Birden çok nesne tipini saçarken kesin karışımlar tanımlamak için olasılıkları kullanın.
Randomness
Yinelemeyi durdurun ve rastgele çeviri, döndürme, ölçeklendirme ve aynalama kullanarak; nesnelerin yerleşimini rastgele oluşturun.
Falloffs
Sabit kesintileri önlemek ve yumuşak geçişleri tanımlamak için düşme parametrelerini alanlar, yükseklik, eğim, kamera kırpma ile birlikte kullanabilirsiniz.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.