Maxon One: Kasım Sürümünde ZBrush için Kritik Geliştirmeler Yayınlandı.

Zbrush release pic 1 e1713335589137 Maxon One: Kasım Sürümünde ZBrush için Kritik Geliştirmeler Yayınlandı.

Maxon One’ın en son güncellemeleri ZBrush, Cineware için geliştirmeler ve bugüne kadarki en büyük Kapsül özelliklerini içeriyor.

Kurgucular, film yapımcıları, motion tasarımcıları, görsel efekt sanatçıları ve daha pek çok farklı alandaki görsel tasarımcı için profesyonel yazılım çözümleri geliştiren Maxon, bugün ZBrush, Cineware ve bir grup yeni Kapsül için iyileştirmeler de dahil olmak üzere Maxon One abonelik teklifinde yer alan çeşitli ürünlere yönelik kapsamlı güncellemeleri duyurdu. Dijital boyama ve heykeltraşlık için endüstri standardı olan ZBrush, Temmuz ayında tanıtılan ve kullanıcılara kafesleri manipüle etmek için yeni yollar sunan Anchors Brush’taki iyileştirmelerle her zamankinden daha iyi. Ek geliştirmeler Bıçak Fırçasını kullanırken daha fazla kontrol sunuyor ve bir mesh üzerinde değişiklikleri tekrarlamayı kolaylaştırıyor. Cineware, Cinema 4D dosyalarının Unreal Engine’e aktarımında iyileştirmeler sunuyor ve Redshift materyalleri için desteği genişletiyor.

ZBrush 2024

ZBrush 2024, dijital şekillendirme için endüstri standardını daha da iyi hale getiren bir dizi iyileştirme ile birlikte geliyor.

  • Yenilikçi Anchors Fırçası, yüzeyi maskelemeye gerek kalmadan fırçanın kullanılmasını sağlayan bir güncelleme aldı.
  • Split to parts, varlıkların parçalara bölünmesine izin verirken dilimlenmiş parçaları SubTool menüsünde ayrı veya birleşik parçalar olarak tutarak Knife Brush özelliklerini genişletti.
  • Gizmo ve Transpose araçları artık topoloji maskeleme özelliğinin yanı sıra maskeleme bölgesinin merkezine yaslanma kapasitesine de sahip. Gizmo ve Transpoze Çizgileri maskelenen alan boyunca yapışarak sanatçının maskeleme iş akışını kolaylaştırıyor.
  • Cinema 4D noises artık ZBrush surface noise galerisinde mevcut.
  • Yeni Repeat to Similar özelliği sayesinde sanatçılar, düzenledikleri bir kaynak ağdaki değişiklikleri kolayca tekrarlayabilir ve değişikliklerin aynı poligon sayısına sahip hedef ağları doldurmasını sağlayabilir. Repeat to similar; Sculpting değişikliklerini, Full mesh değişimini, Masking ve Polygrouping i destekliyor.
  • Grow ve Shrink maskesi özellikleri, daha dinamik kontrol ve artan tasarım potansiyeli içerecek şekilde genişletildi.
  • DragStamp adında yeni bir kontur seçeneği dahil edilmiştir. İmleci ileri geri hareket ettirerek yüzeye sürüklenen bir alfa ile ilişkili yoğunluğun kontrol edilmesini sağlıyor.
  • Creases için iki yeni düğme eklenerek bir varlığın creases ve edgec occurs alanları üzerinde daha fazla kontrol sağlandı.
  • Artık Mesh Brush Insert ile Stroke Menu Options uyumlu.

Cineware

  • Unreal için Cineware artık Cinema 4D dosyalarının Unreal Engine’e aktarımında iyileştirmeler sunuyor. Ayrıca, Redshift malzemeleri artık subsurface scattering i destekleniyor. Texture sizes her içe aktarma işleminden önce ayarlanabilir, böylece texture kalitenizi yönetmede daha fazla esneklik sağlıyor.

Capsules

Bu güncellemedeki Kapsüller şimdiye kadarkilerin en büyüğü – sanatçılara renderlarını parlatmak için geniş bir kaynak yelpazesi sunuyor. Lightmap Ltd. tarafından HDR Light Studio ile oluşturulan Stüdyo Aydınlatma HDR koleksiyonu, ürün çekimlerinize ve başlık tasarımlarınıza başlamanıza yardımcı olacak. Laubwerk’in bitki koleksiyonuna çeşitli ağaçlar, çimler ve çiçekli bitkiler eklendi.

Son olarak Maxon, Redshift uyumluluğu için klasik varlık kütüphanesini güncellemeye devam ederek poly sayılarını azaltıyor, tasarımları modernize etmek ve tüm varlıklar için güzel Redshift materyalleri oluşturulabiliyor. Bu güncelleme, bir mutfağı doldurmak veya bir marketi giydirmek için kullanılabilecek birkaç genel ev assetini içeriyor.

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Shopping Cart
Scroll to Top